Stichting Leren

In 1996 richtte Ido Abram Stichting Leren op met als doelstelling het stimuleren van leerprocessen. Dit werd gedaan door middel van onderzoek, publicaties, lezingen, workshops, adviezen, begeleiding van projecten en het ontwerpen van educatieve programma’s. Stichting Leren richt zich nu vooral op het geven van informatie aan studenten, onderzoekers, musea, scholen en diverse maatschappelijke organisaties in binnen- en buitenland. Hierbij worden er op vier thema’s gericht: Identiteit en imago, intercultureel leren en holocaust educatie.

Meer informatie is te vinden op deze site. Ook kunt u contact opnemen met onze secretaris Debby Abram-Uijenkruijer.

Nu in de boekhandel: 80plus Joden

Klik hier voor het interview met Ido Abram (auteur) en Elsbeth Struijk van Bergen (fotograaf) van juni 2017

Zie ook

Wilt u meer informatie over Stichting Leren? Neem dan contact met ons op.